Klíma telepítés beüzemelés, karbantartás

Ügyfélszolgálat: H. - P. : 8.00 - 17.00

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek


Kérjük, amennyiben megrendelője, illetve aktív felhasználója kíván lenni Weboldalunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
 

A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 

 

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

• Üzemeltetői adatok ismertetése
• Rendelési információk ismertetése, lépéseinek bemutatása
• A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

• Akciós csomagajánlatok
• A megrendelt termék szállítási információi 

• Jótállási információk, jótállással kapcsolatos tudnivalók, ügyintézés

• Kiterjesztett garancia

• Felelősség

• Panaszkezelés
• Az elállási jog

 

 

Szolgáltató adatai:

Név: Workwell 94 Kft.
Székhely: 1173 Budapest, 530. utca 24.
Képviselő neve: Cziglédszky Gábor
Adószám: 25510087-2-42
Számlavezető pénzintézet: Unicredit Bank Zrt.
Pénzforgalmi jelzőszám: 
10918001-00000087-29820002

Telefonszám: +36-30-207-0840
E-mail: info@hidegklima.hu
A szerződés nyelve: magyar

 


 

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Válassza ki, hogy a készüléket beszereléssel vagy nem kérek beszerelést szolgáltatást választja.

3. Amennyiben a készüléket beszereléssel kéri, úgy kattintson a beszerelés gombra és felvillan a kosár tartalma. Lehet módosítani, törölni, vagy tovább jutni a pénztárhoz. Ahhoz, hogy a megrendelés teljesüljön ki kell tölteni a felugró személyes adatokat, valamint a szállítási és számlázási adatokat.

4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása
5. Megjegyzés rovat esetleges kitöltése

6.  Megrendelés elküldése
 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon visszaigazoljuk a megrendelést, ha beszereléssel együtt rendeli meg a készüléket,

szerelési időpont kerül egyeztetésre.

 

A vásárlandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.

 

Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük.

Amennyiben a Weboldalon található bármely áru, készülék minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben a Üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
A Üzemeltetőt az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Üzemeltető nem vállal felelősséget.



 

Akciós csomagajánlatok


Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra, hogy az „Akciós csomagajánlatok” tartalmát, valamint az akciók időtartamát kártérítési kötelezettség nélkül, egyoldalúan kiegészítse, módosítsa, felfüggessze, illetve megszüntesse!


Akcióink időtartama mindig meghirdetett időpontban, illetve a készlet erejéig tart.


 

Szállítási információk

A weboldalon megrendelt termékeket a következőképpen vehetik át:
1. Személyes átvétel: A megrendelt terméket személyesen veheti át telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban.

2. Házhozszállítás, ha beszereléssel kérte a készüléket

 

A klíma felszereléssel kapcsolatos tudnivalók:

 

Klímaberendezések telepítését kollegáink közreműködésével Budapest 50 km-es körzetében   vállaljuk! Amennyiben 50 km-en kívül esik a telepítés helyszíne, kérje egyedi árajánlatunkat!

 

A helyszíni felmérés díja Budapest területén bruttó 3.500 Ft, mely minden esetben a felmérés alkalmával a helyszínen, készpénzzel fizetendő. Ha tőlünk rendeli meg a beszerelést, az általunk forgalmazott készülékek közül, úgy a felmérés díja jóváírásra kerül a számla végösszegéből.

 

Jótállás

3 munkanapon belüli cserekötelezettség:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény

 

 

Jótállás, kiterjesztett garancia

 

Termékeinkre a honlapon feltüntetett idejű – gyártó által vállalt –  jótállást vállalunk.

A Workwell 94 Kft által forgalmazott klímaberendezésekre - az alapgarancia felett - kiterjesztett garanciára van mód.
 

GREE készülékekre 2022. január 01-től - 2022. december 31-ig  az alap 3+2 év garancia helyett         10 év kiterjesztett garanciát vállal a magyarországi importőr.                                                             Ennek feltételeiről a (www.gree-magyarorszag.hu) oldalon tud tájékozódni.

FISHER készülékekre 2022. január 01-től - 2022. december 31-ig  az alap 3 év garancia helyett             6 év kiterjesztett garanciát vállal a magyarországi importőr.                                                                Ennek feltételeiről a (www.columbus-klima.hu) oldalon tud tájékozódni.                                                                                                                     

 

 

Kiterjesztett garancia feltételei:

a, a klímakészüléket regisztrált klímaszerelő helyezte üzembe

b, a készülék üzembehelyezésekor érvényesített, pecsételt garancia füzettel

rendelkezzen, ehhez a szerelési munkalap csatolva legyen

c, a klímakészülék használója (tulajdonosa) az éves kötelező karbantartást

(karbantartásokat) a garancia füzetben pecséttel, számlával tudja igazolni

d, amennyiben a végfelhasználó a karbantartásokat évente nem végeztette el

vagy elfelejtette a garancia érvényét veszti, ennek követése nem a szerelő/beüzemelő feladata

e, csak a www.gree-magyarorszag.hu és a www.columbus-klima.hu oldalon regisztrált és folyamatosan követett berendezésekre él a kiterjesztett garancia, aminek rögzítése a végfelhasználó kötelessége és feladata

Az internetes felületen történt regisztrálás, a vásárlást igazoló számla, a telepítési garancia füzet, jegyzőkönyv vagy munkalap, a  karbantartást igazoló munkalapok vagy számlák közül ha bármelyik hiányzik, akkor a kiterjesztett garancia automatikusan érvényét veszti. 

       

A készülék szerelése és beüzemelése után, a regisztrált klímaszerelő határozza meg a karbantartások gyakoriságát, aminek be nem tartása garancia vesztéssel jár. Hűtés esetén általában évente egyszeri, hűtés-fűtés esetén évente kétszeri karbantartás az előírás. Használati gyakoriság, helyrajzi elhelyezkedés (belváros, külváros). Amennyiben az éves karbantartás elmarad és ennek következtében a készülék meghibásodik, leég, ez nem garanciális hiba.

 

Jótállás ügyintézése:

 

A jótállás ügyintézése a klímaberendezések esetében kétféleképpen történhet:

 

  • az általunk értékesített, felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén a hibát cégünk felé - e-mailen, telefonon kell jelezni. Ezt követően a telepítést végző szakembereink egy helyszíni kiszállás keretében megkeresik a hiba okát. Amennyiben a javításhoz szükséges eszközök és alkatrészek rendelkezésre állnak, úgy a helyszínen azonnal elhárítják a hibát. Ha erre adott időpontban nincs lehetőség, egy egyeztetett, későbbi alkalommal oldják meg a hiba kijavítását.
  • az általunk értékesített, de más cég által felszerelt és beüzemelt készülékek meghibásodása esetén, először a készülék telepítését végző szerelőt kell értesíteni, aki kiszállás után megállapítja, hogy elhárítható-e a hiba, illetve, az saját szerelési hibájából adódott-e. Amennyiben nem szerelési -, illetve telepítési hibáról van szó, úgy a telepítő jelentkezését várjuk, hogy pontos leírást kapjunk a hibajelenségről, melynek tudatában megkezdjük a készülék kijavítását, illetve a javításhoz esetleg szükséges alkatrészek beszerzését.

 

A jótállás érvényét veszti abban az esetben, amennyiben a készüléket nem regisztrált klímaszerelő  szakember telepíti. A klímaberendezések jótállása a beüzemelés napján lép életbe. Mivel a vásárló a jótállási igényét csak a kitöltött jótállási jeggyel és a szükséges karbantartások elvégzését igazoló dokumentumokkal (karbantartások gyakorisága gyártónként változó, évi 1-2 alkalom) és a vásárlást igazoló számlával érvényesítheti, ezért felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra: követelje meg az említett dokumentumok pontos kitöltését – a jótállási jegyen bármely szabálytalan javítás, törlés, vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét, a jótállás elvesztését vonja maga után.

 

Amennyiben a vásárlás időpontja nem állapítható meg, vagy a készülék és a jótállási jegy nem

azonosítható úgy a jótállási kötelezettség nem érvényesíthető:

    • szabálytalanul kiállított jótállási jegy alapján érvényesített igények kielégítése az üzembe helyezőt terheli,
    • kezelési útmutatótól eltérő használat miatt, (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be) bekövetkezett hibáért jótállást nem vállalunk (kültéri egység levegő ellátásának gátlása, túltöltés, szennyezettség, stb).
    • Az ilyen okból meghibásodott készülék javítási költsége, a jótállás időtartamán belül is a vásárlót terheli. Amennyiben hibajelentést kezdeményez a használó, és a készülék hibátlannak minősül, akkor a kiszállást és a vizsgálattal töltött időt meg kell fizetni. Ilyen esetnek minősül pl., ha a berendezés azért nem működött, mert a távirányítóban nem volt megfelelő az elem, nem volt áram, stb.

 

Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Üzemeltető nem vállal felelősséget.


Az ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A weboldalon szereplő fotók csupán illusztrációk, mert a gyártók és a forgalmazó a folyamatos fejlesztésre való tekintettel a termékek paramétereinek és modellkódjának változtatásának jogát figyelmeztetés nélkül fenntartják.


 

 

Panaszkezelés

 

  • A fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással. A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
    • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
    • telefonon vagy mail útján közölt panasz esetén a fogyasztónak megküldeni.

 

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
• a fogyasztó neve, lakcíme,
• a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
• a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
• a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
• a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
• a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
• telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület 
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. 
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. 
Telefon: 06-1-488-2131 
Fax: 06-1-488-2186 
E-mail:
bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Elállási jog

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Ha a fogyasztó a weboldalon megrendelt árut, készüléket az e-mail-en vagy telefonon történő megkeresésünkre nem reagál, de legkésőbb a megrendeléstől számított 14 napon belül nem veszi fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a megrendelést tárgytalannak tekintjük.

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu


- Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

 

A vállalkozás a békéltető testületi eljárásában való együttműködési kötelezettsége:

A vállalkozások számára kötelező a békéltető testület előtti eljárás során való együttműködés, amely két kötelezettséget foglal magában. Egyrészről továbbra is fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá új kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”) törvénybe foglalása.

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A megrendelő kijelenti, hogy a weboldalon, illetve e-mailben történő megrendeléssel a jelen szerződési feltételeket, megértette és elfogadta, magára nézve azt kötelező érvényűnek tekinti és minden pontját betartja!

A fentiek el nem olvasása nem mentesíti a vásárlót a feltételek betartása alól!

Budapest

 

Klíma szerelés, klíma tisztítás, klíma akció, klíma telepítés

Célunk a gyors és pontos munkavégzés
Szakszerű klíma beépítés az ügyfél igényei szerint
Igényes és precíz munka, 100% elégedettségi garancia!
Átvállaljuk a klíma telepítéssel összefüggő papírmunkát
Klíma tisztítás velünk igényes és precíz, erre garanciát vállalunk!
Áraink jóval kedvezőbbek mint más klíma szerelőké!
Folyamatos klíma akció, klíma tisztítás és csomag akciók!
Nézze meg csomagajánlatainkat!

Szolgáltatásaink

Klíma telepítés
Klíma telepítés
Klíma tisztítás
Klíma tisztítás
Gázkonvektor, javítás
Gázkonvektor, javítás
Csaptelep csere, javítás Budapesten
Csaptelep csere, javítás Budapesten
Fűtésszerelés
Fűtésszerelés
Vízszerelés
Vízszerelés
Klíma szerelés
Klíma szerelés
Fűtés klímával
Fűtés klímával
Penészes klíma tisztítása
Penészes klíma tisztítása

Kérjen ajánlatot!

Ha fűtésszerelőre lenne szüksége vagy elromlott egy csaptelepe, esetleg klímát vásárolna ne habozzon, hívjon minket.

Tovább az ajánlatkéréshez!
Klíma tisztítás
Klíma tisztítás

Miért fontos a klímakészülékünk tisztítása, fertőtlenítése, a penész eltávolítása? Hogyan spóroljunk az áramszámlán? Mind ezt az alábbi cikkben olvashatja el.

Ha ezekre ügyel, a klímaszerelők imába fogják foglalni a nevét!
Ha ezekre ügyel, a klímaszerelők imába fogják foglalni a nevét!

Miután meghoztuk a döntést, érdemes tájékozódni, hogy mivel jár egy klíma beszerelése, hogy időben fel tudjunk készülni rá, hiszen egy ilyen készülék kiválasztása előtt nem csak a klíma típusáról, márkájáról és teljesítményéről kell döntenünk!

 

Mire figyeljünk akciós klíma vásárlásánál?
Mire figyeljünk akciós klíma vásárlásánál?

Vége a hűtési szezonnak, a klímaáruházak akcióznak, hogy a meglévő készletükből még néhány klímát akciós áron el tudjanak adni, elsősorban a Budapesten és környékén élő panel épületekben lakókat megcélozva.

Termék a kosárba került!
Kosár